loading...

کد پیشواز pi5hvaz

      کد اهنگ پیشواز همراه اول علی عباسی نفس عرضه کننده : mci ، رده : پاپ ، تک آهنگ RBT MCI Ali Abbasi Nafas  00:00   همراه اول : ۴۲۵۷۹ نفس ۱ پخش‌کننده صوت &

حسین بازدید : 1684 پنجشنبه 30 خرداد 1398

 

 

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول علی عباسی نفس

عرضه کننده : mci ، رده : پاپ ، تک آهنگ

RBT MCI Ali Abbasi Nafas

کد اهنگ پیشواز همراه اول علی عباسی نفس

 

00:00

 

همراه اول :

۴۲۵۷۹ نفس ۱

پخش‌کننده صوت

 

 

00:00

۴۲۵۸۰ نفس ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

&&

♫ متن آهنگ نفس علی عباسی ♫

کاری به کار تو ندارم نرو
من که روی چشمام میذارم تو رو
تو تکیه گاهی واسه من آخه هنوزم
مرگه برام این زندگی بی تو یه روزم
بمون تا نذاری بسوزم
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
♫ ♫ ♫ ♫

کد اهنگ پیشواز همراه اول علی عباسی نفس

♫ ♫ ♫ ♫
از عشق بدجوری مریضم بمون
جونم بهت بستس عزیزم بمون
وابستم اندازه نفس کشیدن
تکیه زدی به تاج و تخت این دل من
کی بیشتر دیوونه ست تو یا من
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس

 http://mtn-music.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو